انتخاب درمان مناسب برای بیمار با عملکرد کلیه 7٪ است
نوشته شده توسط : Andy

انتخاب درمان مناسب برای بیمار با عملکرد کلیه 7٪ است

هنگامی که یک بیمار کلیه تقریبا تمام عملکرد کلیه را از دست داده است، به این معنی است که او به نارسایی کلیوی تبدیل شده است و امید به زندگی نیز با کاهش عملکرد کلیه کاهش می یابد. به طور کلی وقتی 50٪ عملکرد کلیه را ترک می کند، بیمار می تواند زندگی طبیعی خود را حفظ کند، در حالی که کمتر از 50٪ آن را کاهش می دهد، به این معنی که کلیه نمی توانند به طور طبیعی کار کنند تا به اندازه کافی سموم و مواد زائد بدن را تخلیه کنند و ناراحتی های بیشتری و بیشتر ظاهر شود و برخی از عوارض می تواند رخ دهد. بنابراین عملکرد 7٪ کلیوی به این معنی است که کلیه نمی توانند به طور طبیعی کار کنند و سموم بیشتری و زباله ها در خون انباشته شده است، که موجب عدم تعادل الکترولیت و اسید است و شرایط داخلی برای ایجاد وضعیت شدیدتری در بیماران نابود خواهد شد. سپس بیماران باید درمان مناسب و معقول را برای جلوگیری از شرایط شدید در نظر بگیرند. بهترین درمان برای بیماران نارسایی کلیه با 7٪ عملکرد کلیه چیست؟
7٪ عملکرد کلیه به این معنی است که بیمار در مرحله نهایی بیماری کلیوی قرار دارد، عملکرد کلیوی او تقریبا تمام شده است و نمی تواند به طور معمول به منظور تخلیه سموم و پسماندهای خارج از بدن عمل کند، درمان مناسب برای بیمار بسیار ضروری است. اما در طب غربی او باید درمان دیالیز را قبول کند تا به وی کمک کند تا به جای کلیه خود از بدن خارج شود، اما دیالیز نمی تواند به او کمک کند که سلول های کلیه آسیب دیده را تعمیر کند و یک بار دیالیز را متوقف کند وضعیت او بدتر می شود. در عین حال، دیالیز طولانی مدت برخی از عوارض جانبی را برای بیماران ایجاد می کند، مانند اشتها، ضعف، خستگی، خواب بد و غیره. بنابراین بیماران می خواهند برای جایگزین دیالیز دیگری برای جایگزینی دیالیز برای کمک به زندگی دوباره زندگی عادی خود تلاش کنند.
کارشناسان کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی سالهاست که درمان طبی خاصی را برای سالها مطالعه کرده اند و یک درمان سیستماتیک سری را برای درمان بیماری کلیه از ریشه درمان کرده اند، که درمان سیستمیک شامل: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان دارویی درمانی، درمان دارویی درمان ماساژ پا، ماساژ درمانی، طب سوزنی درمانی و غیره. این درمان های طبیعی می تواند به بیماران سلول های آسیب دیده کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه کمک کند. اگر عملکرد کلیه کمتر از 50٪ آسیب داشته باشد، پس از آن فرصتی عالی برای بازیابی دوباره دارد. با توجه به 7٪ بیماران مبتلا به عملکرد کلیه، درمان طب طبیعی می تواند به آنها کمک کند برخی از بخش های عملکرد کلیه را بهبود بخشیده و کیفیت زندگی خود را ارتقا دهند، و بیماران می توانند زندگی شادتر زندگی شادی را تجربه کنند.
داروهای میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر خارجی است که استفاده خوبی از ماده فعال دارویی گیاهی را با کمک دستگاه نفوذپذیری، ماده میکرو مولکول میتواند به ضایعه کلیه نفوذ کند، می تواند عروق خونی را بهبود بخشد و گردش خون، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری را به کلیه ارائه می دهد، سپس سلول های آسیب دیده کلیه می توانند به طور موثر خود را تعمیر کنند. درمان های دیگر مانند درمان دارویی درمانی می تواند به بیماران کمک کند تا از طریق عرق کردن سموم و زباله ها را از بین ببرد و کل گردش خون بدن را ترویج دهد.
اگر می خواهید اطلاعات دقیق تر در مورد درمان طبیعی در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی را بدست آورید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: